keskiviikko 20. maaliskuuta 2019

Viestin otsikko. Ei ole. Keksi itse.

Mielikuvituksen puute yhdistettynä apaattiseen laiskuuteen tuottaa vain tylsiä otsikoita. Eli en keksinyt tällä(kään) kertaa mielenkiintoista otsikkoa. Aluksi meinasin vääntää jotain Työttömän arkiviisu -kappaleen sanoituksista. Siis tämä biisi, joka alkaa maanantai ei mittään, tiistai ei mittään -sanoilla... Mutta olihan mulla maanantaina jottain, tiistainakin oli jottain. Ja tännäänkin on jottain. Eli olisi ollut valheellista mainontaa...

Mitäs mun arkeen kuuluu? Olen ollut tän kuun virallisesti työtön. Työt kyllä jatkuu tässä jossain vaiheessa, kuhan kaikki paperijutut (työkkärissä) kondiksessa. Eli sopimusteknisiä juttuja.

Maanantaina iltapäivästä kävin pitkästä aikaa punttisalilla. Olin kahden vaiheilla käynkö, koska olin aamupäivällä kolannut pihaa (+ muutakin hyötyliikuntaa). Jaksaisiko sitä koko päivän raataa liikunnan parissa? No tuli sitä käytyä punttiksella, enkä kadu.

Eilen tiistaina käväsin pelailemassa erästä lautapeliä. Olen tainnut kertoakin Menolippu-pelistä? Pari kertaa pelannut aiemminkin, mukava peli.

No mitäs olen tänään tehnyt? Perusjuttuja, en kummempia... Aamupuuron keittämistä, pyykin pesua, laskujen maksua, kaupassa käyntiä. Tiiättehän te tän jutun, perusjuttui.

No on tämä päivä hieman normi keskiviikosta poikkeava. Posti toi tänään paketin, nimittäin DVD-paketin. Tilasin viikonvaihteessa vihdoin ja viimein erään scifi-sarjan 5. tuotantokauden. Kyseessähän on The 100 -sarja, josta olen ehkä joskus maininnut jossain merkinnässä. Jostain syystä jäin koukkuun, ja oon kerännyt kaikki tähän mennessä ilmestyneet  tuotantokaudet...

Tuon uusimman vitoskauden hankkimisessa oli muutama mutka matkassa. Ei meinannut aluksi löytyä, ja sittenkin oli hieman epävarmuutta onko suomi-teksteillä. Siis onko tekstitystä suomeksi. Aiemmat kaudet julkaistu selkeästi suomeksi (kannet vähintään yhteispohjoismaiset, eli suomi+ruotsi+norja+tanska). Nyt monessa paikassa myynnissä olleet levyt in English.

Mutta mä lopettelen nyt tähän, saunaan pitää suunnata!


PS. Uutta tekstiä muissakin blogeissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti