sunnuntai 26. elokuuta 2018

"Olemme päivittäneet yhteyksiämme alueellanne..."

Kovia poikia nuo puhelinoperaattoreiden asentajat. Jos nimittäin uskomme puhelinkauppiaiden mainospuheita, on operaattori päivittämässä yhteyksiään vähintään viikottain.

Joka kerta kun ovat kauppaamassa uutta puhelin- tai nettiliittymää, niin myyntipuheeseen kuuluu lause "Operaattori on juuri päivittänyt yhteyksien nopeutta alueellasi" tjsp. Kumma... En muista milloin viimeksi olen nähnyt asentajaa kiikkumassa tolppaan. Ja lähin masto on näköetäisyydellä kodistani.

Se on sunnuntai. Ei mitään erikoista... Viikon olen ollut eräällä kurssilla ja vielä ens viikko olis jäljellä. Eli näitä surullisenkuuluisia työkkärin Kuinka kirjoitan cv:n -kursseja. Taitaa lukea työkkärin tiedoissa, jotta oon työllisyyttä tukevassa toiminnassa tjsp. No, joutenolon voittaa. Mutta kyllä oikeat työt kelpais ennemmin. Jos sopivia olis tarjolla. Emmä näillä käsillä välttämättä mitään lakanapyykkiä tai leipätaikinaa ala vääntämään. On nimittäin psoriasis, jota hilseilytaudiksikin kutsuttu. Pyykki saattaisi olla pölyisempää kuin tullessa ja kasvisateria saattaisi saada tarpeettoman proteiininlähteen.

Ja edellinen mutka kuntoutustutkimuksessa Oulussa rajasi muutaman muun(kin) ammatin pois. Juurikin nämä mun astmat psorit ym.

Mutta se siitä... Mitä muuta? En ole ehtinyt käymään vähään aikaan liikuntahallilla, tän kurssin vuoksi olen estynyt klo 9-16 välisen ajan. Ja olen käynyt yleensä kahesti viikossa hallilla, yleensä maanantaisin ja torstaisin viimeistään kolmelta... No joku toinen kerta sitten...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti