tiistai 15. helmikuuta 2011

Blogin muokkaus: Uutta ulkoasua, uusia linkkejä

Olen tämän vuoden aikana tehnyt muutamia hienosäätöjä blogiini sekä lisännyt muutamiin merkintöihin linkkejä käsittelemistäni aiheista:

Ulkoasussa olen viilannut otsikoiden fontteja ja blogin sivustalla näkyviä "gagdetteja" eli noita lisätietolaatikkoja. Pääsääntöisesti ulkoasu on pysynyt muuten samanlaisena kuin ennenkin.

Sisältöä en ole sen kummemin muuttanut. Olen ainoastaa lisännyt muutamaan postaukseen linkin tai tarkentanut otsikkoa jne. Esimerkiksi pelkällä Väliaikapäivittelyä-otsikolla varustettu merkintä muuttui muotoon Väliaikapäivittelyä: Muotia ja pohdintoja, jonka tekstiin lisäsin myös YouTube-linkin. Kaikkeahan mielenkiintoista ei löydy heti, ja jos aiemmin merkintä, niin lisään sinne linkin etc. Olen alkanut käyttämään myös blogin erästä ominaisuutta, jota en aiemmin ole huomannut käyttää: Lainaus. Sen löydät aina kun olen lisäinformaatiota referoinut muista lähteistä.

Mitäs muuta? Mitäs muuta olen sorkkinut blogissani? Tunnisteita on tullut lisää, tarkennuksia tekstien sisällön perusteella etc...


Linkit:
Mainitsin lisäämäni YouTube-linkin. Kyseinen videolinkki käsitteli Huomenta Suomi -ohjelmassa vierailleita miesbloggaajia:
- Thing for the Bling
- Keski-ikäisten miesten muotiblogi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti